NOWY PEUGEOT 408 – ZASKAKUJĄCY POD KAŻDYM WZGLĘDEM
Innowacyjna sylwetka o cechach fastbacka Samochód z klasą. PEUGEOT-i-Cockpit® najnowszej generacji.
Skorzystaj z możliwości swobodnego wyboru wersji benzynowej lub z napędem hybrydowym typu plug-in .
STYL 408 – KOCI WYGLĄD
Zaskakująca sylwetka nowego crossovera PEUGEOT 408 wyróżnia się dynamicznym wyglądem, nawiązującym do fastbacków. Jego nowoczesna elegancja zwraca uwagę na drodze. Zwiększony prześwit w połączeniu z niewielką wysokością nadwozia podkreślają sportową, aerodynamiczną sylwetkę modelu.
MIEJSCE KIEROWCY 408
PEUGEOT I-COCKPIT®
PEUGEOT i-Cockpit® najnowszej generacji z kompaktową kierownicą z budowanymi przyciskami sterowania, zespołem zegarów 3D z cyfrowym wyświetlaczem 10’’ oraz dotykowym centralnym ekranem 10’’ HD jest wyjątkowy pod względem ergonomii i wyposażony w szereg wysokiej jakości technologii pokładowych.
Godna sedana, lecz podwyższona pozycja za kierownicą w nowym PEUGEOT 408 pozwala cieszyć się jazdą z całkiem nowej perspektywy.
KOMFORT WYSOKIEJ KLASY
Nowy PEUGEOT 408 zapewnia bardzo łatwy dostęp do przednich i tylnych siedzeń.
Duża ilość miejsca na tylnych siedzeniach zapewnia pasażerom optymalny poziom komfortu podróżowania.
Środkowa konsola dysponuje kilkoma miejscami do odkładania drobnych przedmiotów i akcesoriów.
SYSTEMY WSPOMAGANIA PROWADZENIA
Liczne systemy wspomagania prowadzenia i manewrowania zwiększają komfort podróżowania i bezpieczeństwo:
- Jazda półautonomiczna dzięki nowemu pakietowi Drive Assist 2.0
- System Night Vision poprawiający widoczność w nocy
- Wspomaganie parkowania z widokiem 360°
- System dalekosiężnego monitorowania martwego pola widzenia
- System wspomagania nagłego hamowania
SWOBODA WYBORU
NAPĘD HYBRYDOWY CZY BENZYNOWY
- wersja hybrydowa plug-in pozwoli ci wjeżdżać dokądkolwiek zechcesz, także do stref ograniczonego ruchu.
- wersja benzynowa z silnikiem PURETECH 130 EAT8 S&S oferuje ci wysokie osiągi dużą efektywność energetyczną.
HYBRYDA TYPU PLUG-IN
Dostępne są dwa zespoły napędowe Plug-In-Hybrid
- Silnik elektryczny o mocy 81 kW
- Zautomatyzowaną, 8-stopniową skrzynię biegów e-EAT8
- Silnik PureTech o mocy 180 KM (132 kW) lub silnik PureTech o mocy 150 KM (110 kW)
ZASIĘG & ŁADOWANIE
Zasięg w trybie Electric w trakcie homologacji WLTP.
Całkowity czas ładowania:
- 1h40 z terminala typu Wall Box
- 3h50 ze wzmocnionego gniazdka domowego
- 7h05 ze standardowego gniazdka domowego
SILNIK BENZYNOWY
Silnik benzynowy PureTech 130 EAT8 S&S, dostępny w wersji z łopatkami zmiany biegów pod kierownicą, wyróżnia się efektywnością energetyczną i kulturą pracy.